Veel Gestelde Vragen
ACCEPTEERT U RETOURZENDINGEN OF UITWISSELINGEN?
Ja! We accepteren graag alle retourzendingen voor winkelkrediet of omruilingen van nieuwe / ongedragen stukken of een volledige terugbetaling. Je hebt 14 dagen vanaf de leverdatum om een retourzending te starten en 14 dagen voor omruilingen.
Zie onze TERUGSTUURBELEID of Uitwisselingsbeleid voor meer informatie.
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Helaas hebben we geen annuleringsvoorwaarden en zijn alle verkopen definitief. Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze rechtstreeks naar ons uitvoeringsteam gestuurd om met de verwerking te beginnen. Omdat we een klein team zijn, zou het verwerken van annuleringen de verzendsnelheid voor al onze klanten vertragen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Als u uw trackingnummer nog niet heeft ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kunnen mogelijk wijzigingen aanbrengen in de artikelen op uw bestelling. Zodra we hebben gereageerd op uw verzoek om een bestelling te wijzigen, neem dan binnen 48 uur contact met ons op, anders verzenden we uw bestelling zoals deze is.s.
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Alle bestellingen worden doorgaans binnen 24 tot 48 uur verzonden vanuit ons magazijn in Amsterdam. We streven ernaar om uitzonderlijk snelle verzending aan te bieden, omdat we geloven dat geweldige klantenservice voor alles gaat. Houd er echter rekening mee dat we tijdens het Black Friday / Cyber Monday-weekend een paar dagen extra hebben om bestellingen in te halen.
WAT ZIJN UW VERZENDSNELHEDEN?
Alle Nederlandse bestellingen komen doorgaans binnen 1-2 dagen aan, exclusief aangepaste ontwerpen.).
Alle internationale bestellingen komen doorgaans binnen 1-3 weken aan, maar kunnen lichte vertragingen oplopen vanwege COVID-19, met uitzondering van aangepaste ontwerpen.).